تشک مواج بیمار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تحمل وزن: 145 کیلو گرم
  • طول: 200 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 7 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک مواج بیمار به چند گروه تقسیم می شوند که پرفروشترین و البته ارزانترین آنها به مدل های مواج معروفند و در نمایندگی محصولات بادی عرضه میشود

زخم بستر ضایعه ای است که در پوست و بافت های زیر پوستی بر اثر بی تحرکی و فشار دائمی و طولانی مدت برای بیمار اتفاق می افتد.  زخم بستر اغلب در نقاطی از بدن ایجاد میشود که پوست روی یک برجستگی استخوانی قرار گرفته و در بین آنها عضله ای وجود ندارد مانند دنبالچه – پاشنه – سر و آرنج  ممکن است این اتفاق بیافتد. تشکهای مواج یا تشک زخم بستر برای جلوگیری از این بیماری طراحی و تولید شده اند تا وقتی بیمار در بستر است از بی تحرکی آن ناحیه از بدن جلوگیری کنند.  طول این تشک مواج 200 سانتی متر ، عرض  90 سانتی متر و ارتفاع آن 7 سانتی متر میباشد ، این تشک مواج  تخم مرغی شکل دارای 128 عدد سلول موازی کنار هم از جنس pvc هستند ساخته شده است که از بهترین نوع تشک بادی می باشد. تا وزن 145 کیلوگرم را تحمل می کند. امکان تنظیم باد و جریان یکنواخت هوا در داخل شبکه های آن وجود دارد، دارای خازن مخصوص جهت جریان و نوسان برق می باشد. این محصول زیبا را می توانید با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

تشک مواج بیمار

تشک مواج بیمار یکی دیگر از محصولاتی است که برای درمان برخی بیماری ها و جلوگیری از زخم بستر طراحی و تولید شده است و می تواند شرایط مطلوبی را با آن تجربه کرد. این محصول برای جلوگیری از زخم بستر بیمارانی ایجاد شده است که برای مدت زمان طولانی در داخل رختخواب هستند و دارای بیماری های مفاصل می باشند و نمی توانند از زمین بلند شوند. در صورت تغییر هوا و دمای محیط و ادامه روند ماندن بیمار در رختخواب بیماری زخم بستر شکل می گیرد و سبب عارضه ها و زخم هایی در نواحی بدن می شود. نواحی که این گونه بیماری ها در آن ایجاد می شود بخش های نرم و ماهیچه ای بدن هستند که افراد بر روی آن ها بیش تر قرار می گیرند. بخش هایی از بدن که این عارضه در آن شکل گرفته است می بایست مراقبت شده و از روند بیماری جلوگیری شود. برای این کار افراد از تشک مواج بیمار استفاده می کنند و با توجه به طراحی مطلوبی که دارد می توانند به بیماران کمک کنند که هم ازبروز این عارضه جلوگیری شود و هم از بد تر شدن آن جلوگیری شود.


نوع ساخت محصول

این تشک مواج برای استفاده در سطح زمین و روی تخت مناسب است و برای این نوع استفاده سازگاری دارد. به همین خاطر دارای قابلیت منعطف بودن بسیار زیادی است و به شکل ساده ای خمیده می شود. با این حال شکل سطح قرار گیری خود را به راحتی می گیرد و می تواند مماس با آن ها قرار گرفته شود. این تشک مواج از جنس پلاستیک فشرده پی وی سی می باشد که به صورت بافت هایی تشکیل دهنده این محصول شده اند. این بافت ها در واقع 128 عدد سلول موازی به هم هستند که تشکیل دهنده تشک مواج بیمار شده است. به همین خاطر سبک و راحت است و به آسانی نیز شستشو داده می شود. در زمان استفاده از این محصول توسط بیماران شرایط خنکی برای آن ها ایجاد می شود. علت آن نیز به خاطر وجود بافت هایی است که فاصلی ای در کنار هم دارند. این فاصله ها امکان آن را ایجاد می کند تا هوا گردش پیدا کند و محصول برای استفاده بیماران مناسب باشد. گردش هوا محصول را ضد تعریق می کند که خود نکته بسیار مهمی در زمان خرید تشک مواج می باشد. با نبود گرما و تعریق روند بیماری نیز کاهش پیدا می کند و دیگر ادامه نمی یابد.


امکانات محصول

این تشک بادی با توجه به داشتن پمپ برقی که دارد راه اندازی می شود و درون شبکه های تشکیل دهنده آن نیز خازن هایی وجود دارد تا نوسانات برق را کنترل کند. این نوع طراحی برای آن است که هوای داخل تشک بادی و فشار آن تنظیم شود و به بهترین شکل قرار گیرد تا بیماران شرایط خوبی را داشته باشند و دچار مشکل نشوند. تنظیم فشار هوای داهل شبکه ها سبب می شود تا محصول خنک شود و از گرم شدن افراد جلوگیری شود. استفاده از این سبک محصولات در فصول گرم سال برای بیماران لازم و ضروری است و می تواند هیچ مشکلی را برای آن ها ایجاد نکند. با این وجود است که استفاده از تشک مواج بیمار در بیمارستان ها نیز رایج شده است و به کمک بیماران آمده است.


ظرفیت محصول و ابعاد آن

ابعاد تشک مواج بیمار متناسب با فضایی است که از آن استفاده می شود و در واقع برای یک فرد ساخته شده است. این تشک دارای طول 200 سانتی متری و عرض 90 سانتی متری است و ضخامت کم 7 سانتی متری دارد. از این رو می تواند تمامی قد افراد بلند قامت را نیز بگیرد و برای آن ها مورد استفاده قرار گیرد. ظرفیت و تحمل تشک مواج بیمار نیز مناسب یک فرد است و در واقع قادر به تحمل 145 کیلوگرم از وزن افراد می باشد. به همین خاطر است که افراد سنگین وزن و بیمار نیز می توانند به راحتی از آن بهره مند شوند.


خرید

تشک مواج بیمار را می توان با ورود به سایت اینتکس تهران سفارش داد و خریداری نمود و در کم ترین زمان درب منزل تحویل گرفت.

تحمل وزن
145 کیلو گرم
طول
200 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
7 سانتی متر
جنس محصول
PVC
وزن
1 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...