راهنمای خرید استخر بادی


راهنمای خرید استخر بادی کودک و بزرگسال در انواع مختلف و سایز های بزرگ و کوچک و مستطیل و گرد اینتکس و شرکت بست وی در طرح های بسیار متنوع و گوناگون ، این صفحه برای افرادی که قصد خرید استخر بادی برای کودکان خود را دارند میتواند بسیار مفید بوده و راهنمای کاملی برای سفارش باشد ، لطفا اگر تمایل به تهیه یک محصول بادی برای خود و افراد خانواده دارید و همچنین در صورت داشتن هرگونه سوالی متن های زیر را مطالعه نمایید و چنانچه مطلبی که مورد نیاز شماست در سایت مشاهده نشد، همان مطلب را به ایمیل فروشگاه اینتکس ارسال نمایید تا از این طریق بتوانیم مطالب مورد نظر شما را منتشر کنیم که عزیزان دیگر هم از این مطالب به عنوان راهنما و تجربه شما استفاده نمایند. 

راهنمای خرید استخر بادی قبل از خرید هر نوع استخر بادی می تواند در انتخاب شما بسیار تاثیر گذار باشد زیرا منجر به انتخاب بهترین محصولی می شود که به خوبی نیازهای شما را برطرف می کند . با فرا رسیدن فصل تابستان و فصول گرم و معتدل سال بسیاری از افراد به فکر تفریحات تابستانی می روند که قطعا یکی از لذت بخش ترین و مفرح ترین تفریحات تابستانی آب تنی در یک استخر می باشد . مشکل استفاده از استخرهای عمومی همیشه وجود دارد ، از سانس های زنانه و مردانه تا فراگیری بیماری هایی همچون کرونا که می تواند با یک آب تنی ساده زندگی هر انسانی را به خطر بیاندازد . بهترین کار در اینجود مواقع می تواند استفاده از استخرهای خصوصی در محیط های خانگی باشد . یکی از بهترین نمونه های استخر خانگی ، استخرهای بادی می باشد که در مدل های بسیاری وجود دارند و با توجه به کارایی که در اختیار شما قرار می دهند دارای قیمت های بسیار مقرون به صرفه ای می باشند .

استخر بادی توسط برندهای بسیاری در دنیا تولید می شود که در همین ابتدای کار باید بگوییم این محصولات را بهتر است از برندهای مطرح تهیه نمایید تا کیفیت فراتر از استانداردهای جهانی را در اختیار شما قرار دهند . زیر اغلب این استخرها حجم آب بالایی را درون خود جای می دهند که به همین خاطر باید دارای بدنه هایی با ساختار استاندارد و با کیفیت باشند . استفاده از مواد اولیه با کیفیت یکی از مهمترین عواملی است که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید . جنس بدنه استخرهای بادی و تقریبا تمامی محصولات بادی از پی وی سی چرمی می باشد ؛ دلیل استفاده از این متریال در ساخت استخرهای بادی ضد آب بودن آن ها و همچنین استحکام بالا در برابر فشار آب می باشد . برندهای تولید کننده در استخرهای بادی خود که دارای ظرفیت آب بالایی می باشند از پی وی سی دو لایه استفاده می کنند تا بتوانند استانداردهای جهانی را به خوبی پاس نمایند . پس طبق تجربه ای که در فروش استخرهای بادی داریم باید بگوییم که اولین فاکتوری که در هنگام خرید استخر بادی باید به آن توجه داشته باشید ، جنس بدنه می باشد که بهترین نوع جنس بدنه برای استخر بادی نیز پی وی سی چرمی با ضخامت لایه های بالا در نمونه هایی با دیواره های پی وی سی تک لایه و جنس کف دو لایه می باشد زیرا کف استخر از بخش های دیگر بیشتر در فشار می باشد .

در خصوص برندهای سازنده استخر های بادی نیز باید بگوییم که مطرح ترین شرکت تولید کننده استخر بادی شرکت آمریکایی اینتکس و شرکت چینی بست وی می باشد . این دو برند از برترین تولید کنندگان نه تنها استخرهای بادی بلکه سایر دسته بندی های محصولات بادی می باشند که در رقابت تنگاتنگی با هم قرار دارند و روز به روز کیفیت محصولات تولیدی خود را طبق استانداردهای تعیین شده بالا می برند . توصیه ما به شما برای خرید استخر بادی و سایر محصولات بادی در کشور ایران استفاده از نمایندگی مجاز برند اینتکس و بست وی یعنی فروشگاه اینتکس تهران می باشد . این فروشگاه با تجربه بالا به عنوان اولین و برترین نمایندگی فروش استخر بادی اینتکس و بست وی در ایران فعالیت می کند که به همراه تمامی محصولات ارائه شده خود ، ضمانت های لازم و همچنین خدمات پس از فروش حرفه ای را ارئه می دهد که می تواند خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت نماید . 

راهنمای خرید استخر بادی کودک

استخر بادی به طور کلی در اولین تولیدات خود برای کودکان به بازار عرضه می شد و پاسخگوی نیازهای کودکان از هر جنبه ای بود . امروزه استخرهای بادی کودکان در شکل های فانتزی و با امکاناتی بسیار متنوع تر تولید می شوند و به دست کودکان می رسند که قطعا می تواند لحظات فراموش نشدنی را برای هر کدام از آن ها به وجود بیاورد . با نگاهی به کاتالوگ های برندهای تولید کننده در امسال در دسته بندی استخرهای بادی دیگر خبری از استخرهای بادی با ساختار های ساده سال های گذشته نیست و تمامی استخرهای بادی کودک دارای سرسره های زیبا ، فواره های آبپاش و همچنین اسباب بازی های بادی مانند توپ بادی به همراه خود می باشند که می تواند به راحتی توجه هر کودکی را به خود جلب نماید .

استخر بادی سرسره دار یکی از جذاب ترین پیشنهادات ما برای هدیه دادن به کودکانتان می باشد . این استخر های بادی لذت سر خوردن بر روی سرسره و ورود به آب را در محیط خانگی ، باغ و ویلای شما به وجود می آورد و می تواند در فصل تابستان به خوبی به کمک شما بیاید و کودک را از بازی های رایانه های به دور نگه دارد و به سمت هیجان های طبیعی و بازی هایی با تحرک بالا بکشاند . استخر بادی در نمونه هایی از قبیل استخر بادی نوزاد که به شکل وان های بادی می باشند و برای شستشوی نوزاد در حمام مورد استفاده قرار می گیرند ، استخرهای بادی رده سنی دو تا چهار سال که دارای عمق متوسط می باشند و همچنین استخرهای بادی رده سنی سه سال به بالا که دارای عمق آب بزرگ می باشند و کودک با مشاهده آب تا صاق پای خود به راحتی می تواند درون آب بدون هیچ خطری آب تنی کند . شما نیز بسته به نیازهایی که دارید و علایق کودکتان اقدام خرید گزینه ای نمایید که تمامی نیازهای شما را به خوبی پاسخ دهد .

راهنمای خرید استخر بادی بزرگسال

استخر های بادی همانطور که در بخش های بالاتر گفتیم برای استفاده کودکان طراحی و تولید می شوند و با توجه به عمق آبی که دارند اصلا به درد شنا نمی خورند اما به منظور آب تنی می توانند مورد استفاده بزرگسالان عزیز قرار بگیرند . در نمونه های استخر تماما بادی شاید به گشت و گزاری گسترده بتوانید سه الی چهار مدل را جستجو کنید که کارایی لازم را برای استفاده بزرگسالان داشته باشد و از نظر ابعادی بتوانید از آن بهره مند شوید . اما پیشنهاد ما به شما استفاده از استخرهای نیمه بازی یا همان استخر ایزی ست می باشد . این مدل از استخرها در دسته میانی استخرهای بادی و استخرهای پیش ساخته می باشند و با توجه به ابعاد بزرگی که در اختیار افراد قرار می دهند می توانند درون خانه های شما بهترین انتخاب برای آب تنی به شمار بیایند .

استخر بادی ایزی ست به این دلیل به اسم استخر نیمه بادی شناخته می شود که هشتاد درصد بدنه آن را ساختار برزنتی تشکیل می دهد و بیست درصد بالایی بدنه دارای قسمت باد شونده است . این استخر ها توسط انواع پمپ های باد دستی و یا برقی قابلیت راه اندازی دارند و پس از باد کردن قسمت باد شونده به صورت کامل بر روی زمین قرار می گیرند و در این جا است که باید آبرا به درون این استخرها هدایت کنید . با پر شدن ظرفیت استخر ، لبه های بادی آن استخر را به طور کلی به سمت بالا می کشند تا حالت ایده آلی را به خود بگیرد . عمق آب استخرهای ایزی ست 70 الی 80 سانتی متر در نمونه های مختلف می باشند که از تقریبا دو برابر استخرهای بادی و کمی کمتر از استخرهای پیش ساخته می باشد و بهترین انتخاب برای آب تنی در محیط های شخصی هستند . از طرفی این استخرها دارای وزن پانزده تا چهل کیلو گرمی در بزرگ ترین ابعاد خود می باشند و در حالت جمع شده فضای بسیار کمی را اشغال می کنند که می تواند به راحتی توسط ماشین شخصی به باغ یا ویلای شما در مسافرت ها انتقال پیدا کند . برای خرید استخر بادی کودک و بزرگسال در تنوع گسترده با ارزان ترین قیمت از نمایندگی اینتکس تهران می توانید همین حالا اقدام کرده و خرید خود را نهایی کنید و محصول را درب منزل و یا با مراجعه به دفتر نمایندگی حضوری تحویل بگیرید .


درباره‌ی نویسنده
اینتکس ایران وب سایت مرجع و نمایندگی اینتکس در ایران با قدمت ۱۴ ساله اولین فروشنده محصولات بادی اینتکس وبست وی فروشگاه و تولید کننده انواع استخر های پیش ساخته و انواع هپی چیر و مبل شنی با قیمت دست اول و ارزان بابیش از ۵۰۰۰ نوع از انواع محصولات تفریحی ورزشی شامل انواع تختخواب های بادی ، استخر های بادی ، قایق بادی ، مبل بادی ، کاناپه بادی تختخواب شو ، وان و جکوزی بادی ، چادر های مسافرتی و بازی کودکان و انواع جلیقه شنا و لوازم آبی تفریحی در ایران ، امیدواریم بتوانیم بخشی از نیاز های شما مردم عزیز را در زمینه تفریح و سرگرمی برآورده سازیم و گامی هر چند کوچک در جهت شادی و نشاط شما عزیزان برداشته باشیم.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برچسب‌ها