راهنمای خرید قایق بادی


قایق بادی را شاید بتوان به جرات دوست داشتنی ترین محصول بادی دانست که قابلیت استفاده های ماجراجویانه در طبیعت را به خوبی برای همه مهیا می کند . استفاده از قایق ها از گذشته برای ماجراجویی بوده است اما امروزه در جهت استفاده های تفریحی کاربردهای بسیاری دارد و در این میان قایق های بادی به خوبی توانسته اند قابلیت های خود را به نمایش بگذارند و با توجه به قیمت های بسیار مقرون به صرفه تر و همچنین مزیت های بسیاری که دارند جای خود را در میان بسیاری از مردم باز کرده اند . اما در هنگام خرید قایق بادی باید نکاتی را مد نظر داشته باشید که انتخابی شایسته را برای شما فراهم آورد که به خوبی پاسخگوی نیازهای شما عزیزان باشد ؛ در این مقاله ما به شما این اطلاعات مفید را انتقال می دهیم و سپس به سراغ معرفی برترین مدل های قایق بادی می رویم که می تواند آشنایی خوبی برای شما باشد .

ابتدای خرید قایق بادی باید این سوال را از خود بپرسید که به صورت چند می خواهید از این محصول استفاده کنید ؟ پاسخ به این سوال می تواند بخش اعظمی از مسیر انتخاب قایق را برای شما به همراه داشته باشد . باید بگوییم که قایق های بادی در ظرفیت های یک نفره تا شش نفره در بازار موجود می باشد و در این خصوص دست شما به خوبی برای انتخاب محصول مورد نظرتان باز است . توصیه می کنیم که پس از انتخاب ظرفیت مورد نظر به اولین فاکتور انتخاب خرید قایق ها یعنی قابلیت تحمل وزن آن ها توجه ویژه ای داشته باشید . قابلیت تحمل وزن می تواند بیانگر پاسخگویی به نیازهای شما در هنگام خرید باشد و برآورد شما از افراد سوار شونده به قایق را به خوبی مشاهده کند . سوال بعدی که برای شما پیش می آید این است که بهترین جنس بدنه قایق های بادی کدام است ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بهترین متریالی که در ساخت قایق های بادی مورد استفاده قرار می گیرد ، پی وی سی چیر می باشد که بسته به ظرفیت های بیشتری که برای این محصولات در نظر گرفته می شود از مدل های تک لایه ، دو لایه و سه لایه در ضمانت های مختلف استفاده می شود . پی وی سی متریالی ضد آب و برگرفته از الیاف مستحکم می باشد که کاملا ضد آب بوده است و در صورت استفاده در ضخامت های دو و سه لایه طول عمر بسیار بالایی را برای محصول به همراه خواهد داشت . پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که در هنگام خرید قایق بادی مد نظرتان حتما از جنس بدنه مقاوم آن اطمینان حاصل نمایید زیرا قایق های بادی علاوه بر استفاده در آب های آرام در آب های خروشان نیز قابلیت استفاده را دارند و امکان برخورد اجسام و جنب و جوش های زیاد بر روی آن ها وجود دارد و این امر می تواند در صورت استفاده از بدنه های ضعیف خسارات های زیادی را برای شما به وجود آورد .

اما با پیشرفت های صورت گرفته در علم و به روز شدن دائمی شرکت های تولید کننده ، این قابلیت برای قایق های بادی در نظر گرفته شده است که بتوانید به راحتی موتور های بنزینی را برای روی آن ها نصب نمایید . این موتورها دارای قدرت های بالایی می باشند و به همین خاطر حرکت با سرعت های بالا را برای شما امکان پذیر می کنند . اگر خواهان استفاده از قایق های بادی موتوری هستید باید بگوییم که مدل های قایق بادی که قابلیت نصب موتور را داشته باشند کمی محدود اما در دسترس در فروشگاه های معتبر اینتکس و بست وی است . استفاده از قایق های بادی به وسیله پارو نیز از امانات اولیه ای است که هر برندی در اختیار شما قرار می دهد و به همین خاطر درون بسته بندی قایق های بادی معمولا دو عدد پارو در سایز های مختلف وجود دارد تا شما را از خرید لوازم جانبی بی نیاز نماید . شاید بهتر است در مورد برندهای تولید کننده قایق های بادی و به طور کلی محصولات بادی که قابل دسترس در ایران است نیز اطلاعاتی داشته باشید . دو کمپانی بزرگ تولید کننده محصولات بادی در دنیا یعنی اینتکس و بست وی درون ایران نیز خوشبختانه نمایندگی فعال دارند و محصولات خود را در کشورمان به خوبی عرضه می کنند . اولین و برترین نمایندگی فروش این دو برند در ایران فروشگاه اینتکس تهران می باشد که با پانزده سال سابقه فعال قایق بادی و تمامی محصولات بادی را با کیفیت فوق العاده ، قیمت ارزان ، ضمانت اصل بودن محصولات و همچنین خدمات پس از فروش حرفه ای در دسترس شما قرار می دهد . بهتر است خرید خود را از این فروشگاه نهایی کنید تا به خیالی راحت بابت خدمات پس از فروش اقدام به استفاده از محصول خریداری شده خود نمایید ، برای مشاهده دسته بندی محصولات موجود قایق بادی در این وب سایت می توانید به دسته بندی قایق بادی مراجعه کرده و جدیدترین محصولات به همراه تصاویر و قیمت های به روز شده و توضیحات تکمیلی را مشاهده کنید . اما در ادامه این مقاله جذاب همراه ما باشید تا برترین قایق های بادی این دو برند را خدمت شما معرفی کنیم که می توانند جزو اولویت های بررسی شما جهت خرید باشند .

بهترین مدل قایق بادی اینتکس : در این قسمت قصد داریم تا با توجه به مقدار فروش و همچنین کیفیت ساختی که برای قایق های بادی اینتکس به کار گرفته شده است دو مورد از برترین مدل ها را به شما معرفی نمایید :

قایق بادی مارینر اینتکس : قایق بادی مارینر را به جرات می توان برترین و پر فروش ترین قایق بادی برند اینتکس دانست . این پرچمدار  برند اینتکس در ظرفیت های دو ، سه و چهار نفره تولید شده است و تمامی امکاناتان لازم درون بسته بندی این محصول توسط برند اینتکس قرار گرفته است . در مدل چهار نفره که بزرگ ترین قایق بادی این مدل است قابلیت تحمل وزن تا 400 کیلو گرم می باشد که برای یک قایق بادی بسیار ایده آل و حتی فراتر از استاندارد های جهانی می باشد . این قایق بادی درون بسته بندی خود دارای دو عدد پاروی سایز بزرگ ، پمپ باد دستی بزرگ ، بدنه پی وی سی برزنتی دو لایه و همچنین وزن 45 کیلو گرمی می باشد که بسته بندی آن به نسبت قایق کوچک تر است و قابلیت جا به جایی توسط ماشین شخصی را دارد .

قایق بادی اکسکروشن اینتکس : این قایق بادی یکی از مدل هایی است که ظرفیت های بسیار کاملی را در اختیار شما برای انتخاب قرار میدهد ، از ظرفیت دو نفره تا پنج نفره . اما باید گفت که برخلاف مدل ماینر که قابلیت نصب موتور را داشت ، این مدل حتی در بزرگ ترین ظرفیت خود یعنی پنج نفره نیز دارای قابلیت نصب موتور نمی باشد . بسته بندی مدل چهار و پنج نفره این قایق بادی نیز همانند قایق بادی مارینر دارای لوازم جانبی کامل می باشد که شما را از خرید های اضافی به دور نگه می دارد و علاوه بر آن دارای بدنه ای از جنس پی وی سی برزنتی دو لایه با کیفیت ساخت فوق العاده بالا و طول عمر زیاد می باشد .

بهترین مدل قایق بادی بست وی : قایق بادی جیمینی بست وی را می توان پر فروش ترین ، با کیفیت ترین و محبوب ترین مدل این برند دانست . این قایق بادی تنها قایق بادی است که دارای ظرفیت شش نفره با قابلیت تحمل وزن 600 کیلو گرم می باشد . بدنه پی وی سی برزنتی مقاوم به همراه بهره مندی از کف فایبرگلاس از مهمترین خصوصیات این محصول می باشد . این قایق بادی قابلیت نصب موتور در حجم های مختلف را دارد و به راحتی می توانید لذت حرکت با سرعت های بالا به صورت خانوادگی و یا به همراه دوستان را بر روی آب بچشید . وجود پارو ، طناب نجات و پمپ باد دستی دو کاره بزرگ در این قایق بادی که همه آنها اصل برند بست وی می باشند می تواند تکمیل کننده پکیج این قایق بادی به شمار بیاید .

شما عزیزان می توانید تمامی قایق های نام برده شده را به همراه بسیاری از مدل های محبوب دیگر در همین وب سایت و با مراجعه به دسته بندی قایق بادی مشاهده و خرید نمایید .


درباره‌ی نویسنده
اینتکس ایران وب سایت مرجع و نمایندگی اینتکس در ایران با قدمت ۱۴ ساله اولین فروشنده محصولات بادی اینتکس وبست وی فروشگاه و تولید کننده انواع استخر های پیش ساخته و انواع هپی چیر و مبل شنی با قیمت دست اول و ارزان بابیش از ۵۰۰۰ نوع از انواع محصولات تفریحی ورزشی شامل انواع تختخواب های بادی ، استخر های بادی ، قایق بادی ، مبل بادی ، کاناپه بادی تختخواب شو ، وان و جکوزی بادی ، چادر های مسافرتی و بازی کودکان و انواع جلیقه شنا و لوازم آبی تفریحی در ایران ، امیدواریم بتوانیم بخشی از نیاز های شما مردم عزیز را در زمینه تفریح و سرگرمی برآورده سازیم و گامی هر چند کوچک در جهت شادی و نشاط شما عزیزان برداشته باشیم.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برچسب‌ها