تخت بادی جدید ارتفاع کوتاه ۲۰۲۳ مدل intex 64179

intex 64179

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره جدید ۲۰۲۳ با رویه مخمل ضد تعریق با پمپ جدید یو اس بی خور کوچک با توان بالا مارک و برند شرکت اصلی اینتکس با ارتفاع کم دارای رنگ های کرم و آبی آسمانی با زیره پلاستیکی مقاوم و تحمل وزن بسیار بالا همراه با کیف حمل و چسب تعمیرات برای استفاده کودکان و بزرگسالان بدون محدودیت سنی در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران مرکز فروش و پخش محصولات بادی در ایران ، شبیه به این تخت خواب بادی هم شرکت بست وی محصولی را تولید و عرضه نموده است که از نظر کیفیت دارای یک امتیاز هستند اما محصول شرکت bestway دارای رنگ طوسی و قهوه ای و مشکی میباشد که انتخاب آن به عهده خریداران عزیز میباشد ، به لحاظ قیمتی این مدل تخت خواب بادی جزو ارزانترین محصول تولید شده در بخش تخت های بادی هستند و این هم دقیقا به دلیل ارتفاع کوتاه این محصول است که حدودا ۳۰ سانتی متر ارتفاع دارد ، برای خرید تخت بادی اینتکس از سایت اصلی و مرکزی اینتکس در ایران میتوانید در بخش تماس با ما به صورت تلفنی با آنلاین اقدام فرمایید.

نوعخانگی ، سفری
تحمل وزن 273 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپپمپ USB مجزا
ساک حملدارد
سایر ویژگی هادارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای پمپ باد USB مجزا
راه اندازی با پاوربانک ، آداپتور شارژر موبایل و مبدل USB خودرو
امکان راه اندازی در سریع ترین زمان ممکن
انعطاف پذیری بالا و بدنه مستحکم
امکان تا شدن و جمع کردن محصول در فضای کم

در این بخش قصد داریم تا یکی از جدیدترین مدل های تخت بادی اینتکس را به شما معرفی نماییم که در سال جدید میلادی یعنی 2023 به بازار عرضه شده است. این تخت خواب بادی اینتکس دارای رویه ای بسیار نرم و لطیف می باشد که حس لذت بخشی را در هنگام خواب و استراحت برای شما ایجاد می کند. همانطور که در بخش توضیحات نیز اشاره داشتیم این تخت خواب بادی دارای رنگبندی کرم و آبی آسمانی می باشد که توسط برند اینتکس به بازار عرضه شده است و از کیفیت ساخت فوق العاده ای برخوردار می باشد.

همانطور که از تصاویر تخت بادی مشخص است در بخش بالایی خود دارای یک محفظه باد می باشد که به پمپ باد همراه تخت متصل شده و به راحتی در مدت زمان کوتاهی راه اندازی و آماده استفاده می شود. این پمپ باد به صورت یو اس بی خور می باشد که مزیت های بسیاری دارد زیرا می توانید تخت خواب را در شرایط مسافرت و کمپینگ به راحتی توسط پاوربانک و آداپتور موبایل و مبدل usb خودرو باد کرده و از استفاده آن لذت ببرید. با توجه به تست های صورت گرفته بر روی این پمپ باد می توان گفت که مدت زمان راه اندازی آن سه دقیقه به طول می انجامد و در این مسیر کار اصلا دشواری را پیش رو ندارید.

برند اینتکس در ساختار بدنه این تخت بادی نیز چیزی کم نگذاشته است و به همانند سایر مدل های عرضه شده این برند می توان رویه جیر یا همان مخمل را در تمامی بخش های رویه تخت مشاهده کرد. این نوع متریال سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و باعث می شود تا با خیالی راحت بتوانید از آن برای تمامی رده های سنی بدون محدودیت استفاده کنید. این نوع متریال کاملا ضد حساسیت و سازگار با پوست بدن افراد می باشد و برای پوست های حساس نیز می توانید از این تخت خواب بادی استفاده کنید.

اما در بخش کف این محصول می توان پی وی سی چرمی را مشاهده کرد که به صورت دو لایه به کار گرفته شده است تا مقاومت بالایی را برای تخت به همراه داشته باشد. این نوع ترکیب متریال می تواند کیفیت ساخت و همچنین استحکام محصول را به خوبی افزایش داده و باعث شود تا بتوانید در وزن های بالا نیز با خیالی راحت از آن استفاده کنید. یکی از مهمترین مزیت های این تخت بادی را می توان قابلیت پاک شدن لکه های ایجاد شده بر روی بدنه در صورت ریختن مایعات و یا آلودگی با شستشوی دستی دانست زیرا این نوع مواد اولیه چرک را به خود نمی گیرد و به راحتی تمیز می شود اما باز هم باید در استفاده استاندارد از آن کوشا باشید.

قابلیت تحمل وزنی که برند اینتکس برای این تختخواب بادی دو نفره در نظر گرفته است بالغ بر 273 کیلو گرم می باشد که نشان از استحکام فوق العاده آن دارد و به راحتی می توانید آن را در ظرفیت دو نفره حتی برای افراد سنگین وزن به کار بگیرید. همچنین بکارگیری متریال درجه یک و البته سبک باعث شده تا وزن این تخت بادی اینتکس به خوبی کاهش پیدا کند و به 4.9 کیلو گرم برسد که در مقایسه با سایر هم رده های خود بسیار سبک است و سهولت در جا به جایی را برای شما به همراه خواهد داشت.

اگر به دنبال خرید تخت بادی اینتکس کاربردی برای استفاده در مسافرت ها، کمپینگ ها و یا محیط های خانگی هستید قطعا یکی از با کیفیت ترین و پرفروش ترین مدل ها برای شما همین مدل تخت بادی است. این تخت خواب بادی از ارزان قیمت ترین تخت های این برند می باشد که علاوه بر قابلیت های متعدد و کیفیت فوق العاده ای که دارد نام اقتصادی را به خود گرفته است. همین حالا می توانید این تخت خواب بادی پرطرفدار را از نمایندگی اینتکس تهران سفارش دهید و آن را درب منزل در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...