مبل بادی دو نفره ونگو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 138 سانتی متر
  • طول: 150 سانتی متر
  • عرض: 87 سانتی متر
300,000
300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی دو نفره ونگو از محصولات جدید شرکت با قیمت ارزان عرضه در نمایندگی محصولات بادی

مبل بادی دو نفره ونگو یکی دیگر از مبل های بادی سری ونگو می باشد که با بدنه مشابه انواع مدل های این سری همراه شده است و کیفیت بسیار خوبی دارد. بدنه این محصول شامل نشیمنگاه در کنار پشتی و دسته هاست که به صورت یک تکیه قرا گرفته است. بدنه نیز در قسمت داخلی از لایه های پی وی سی طرح چرم مخملی تشکیل شده است و با استفاده های طولانی مدت دجار تعریق نمی شود. به همین دلیل می توان آن را یکی از بهترین گزینه های موجود در این رده دانست. این مبل بادی را می توانید به سادگی و با صرف زمان اندکی با قرار دادن درون اتومبیل و یا ساک حمل، جابجا کرده و در محل جدیدی راه اندازی کنید. مراحل راه اندازی نیز در مجموع حدود 3 دقیقه زمان می برد. که زمان بسیار خوبی به حساب می آید. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصوللت سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی دو نفره با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

مبل بادی دو نفره ونگو از سری محصولات با کیفیت فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران می باشد که به کمک استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید آن ، می تواند گزینه مناسبی برای استفاده به عنوان مبل برای استراحت های کوتاه و یا طولانی مدت باشد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

طراحی و ساخت 

مبل بادی دو نفره ونگو دارای طراحی استانداردی می باشد که این ویژگی سبب این خواهد شد تا بتوانید استراحت لذت بخشی را تجربه نمایید . در قسمت تکیه گاه و گوشه های این مبل بادی دو نفره زاویه های مناسبی نیز تعبیه شده اند که به راحتی بیشتر شما در هنگام استفاده کمک بسزایی خواهد نمود . بر روی نشیمنگاه این مبل بادی نیز شیارهایی را مشاهده می کنید که این ویژگی به راحتی بیشتر شما در هنگام استفاده از مبل کمک بسزایی خواهد نمود . رنگ های استفاده شده در این مبل بادی نیز به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به راحتی این محصول را با لوازم منزل خود هماهنگ کنید . ارتفاع پشتی مناسب نیز به راحت بودن این محصول کمک بسزایی نموده است و می توانید استراحت طولانی مدت خوبی را بر روی این محصول تجربه نمایید . همچنین به سبب ایعاد مناسب و همچنین ساختار استاندارد بسیاری از این محصول برای مطالعه خود و یا استراحت های کوتاه مدت خود در محل کار استفاده می کنند .

جنس بدنه : بدنه این مبل بادی دو نفره از پی وی سی مقاوم تهیه شده است و سبب این شده است تا بتوانید به راحتی و ساعت های طولانی از این محصولات استفاده نمایید . بخش رویه این مبل بادی دو نفره از پی وی سی مخملی تهیه شده است و می تواند یک محصول ضد تعریق را برای شما به ارمغان آورد و می توانید به راحتی و مدت های طولانی از این محصول استفاده نمایید . بخش های کناری این مبل بادی دو نفره نیز از پی وی سی چرمی مقاوم تهیه شده است و در برابر آب و رطوبت نیز بسیار مقاوم می باشد . همچنین بخش کف این مبل بادی را دولایه پی وی سی چرمی تشکیل داده است که علاوه بر ضد آب بودن ، تحمل محصول را در برابر اشیاء نوک تیز نیز بالا برده است . 

ابعاد و تحمل وزن : مبل بادی دو نفره ونگو دارای 138 ساتی متر طول ، 87 سانتی متر عرض و 71 سانتی متر ارتفاع می باشد که این این ابعاد مناسب برای یک مبل بادی دو نفره بوده و به شما کمک می کند تا در هنگام استفاده با مشکل کمبود فضا روبرو نشوید . وزن کم این محصول را نیز می توان از دیگر ویژگی های این محصول برشمرد که این ویژگی به سهولت در جابجایی محصول کمک بسزایی نموده است . همچنین تحمل وزن 250 کیلوگرمی این محصول نیز از ویژگی های مثبت آن محصوب می شود که به کمک این تحمل وزن بالا می توانید به راحتی و بدون نگرانی بابت بروز مشکل برای محصول از آن استفاده نمایید . البته برای افزایش این تحمل وزن نیز می توانید با کم کردن مقداری از باد محصول این تحمل وزن را کمی افزایش نیز بدهید . 

جمع بندی : مبل بادی دو نفره جدید ونگو از محصولات با کیفیت فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی مخملی بوده و از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشد . رویه ضد تعریق ، کف دولایه و بدنه ضد آب را می توان از ویژگی های مثبت این محصول برشمرد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در بخش فروش محصولات بادی تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید .

نوع
خانگی
تحمل وزن
138 سانتی متر
طول
150 سانتی متر
عرض
87 سانتی متر
ارتفاع
71 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه مواج
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
دارای بدنه ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 37 در 27 در 10 سانتی متر
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...