مبل بادی کودک طرح ببر

کد bestway 75060

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 75 کیلو گرم
  • طول: 84 سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک طرح ایموجی لبخند ، با قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس تهران فروشنده محصولات بادی و مبل های بادی کودک و بزرگسال

مبل بادی کودک یک نفره طرح ببر محصولی جدید از شرکت بست وی می باشد که کیفیت بسیار خوبی برای بازی کردن کودکان دارد. این مبل بادی با طرح رویه با رنگ بندی های جذاب و زیبا مناسب استفاده در طیف گسترده ای از بازه های سنی کودکان قابل استفاده است. تحمل وزن این محصول 75 کیلوگرم بوده و برای کودکان پسر و دختر مناسب است.لایه های اصلی این مبل بادی از PVC ضخیم بوده و با مقاومت خوبی که دارد  می توان آن را در منزل یا مسافرت استفاده کرد . این محصول ر می تانید با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

مبل بادی کودک طرح ببر

مبل بادی کودک طرح ببر گزینه ای مناسب برای کودکان پر جنب و جوش می باشد که در اتاق خواب آن ها قرار می گیرد و برای استراحت در بین بازی استفاده می شود. این محصول دارای قابلیت های مختلفی است که از جمله آن می توان به وزن سبک و منعطف بودن آن اشاره کرد. این مبل بادی دارای بدنه ای فانتزی است که رنگبندی متنوعی نیز داشته و می تواند یک وسیله بازی و تفریحی برای کودکان به حساب بی آید. مبل بادی قابلیت آن را دارد که با توجه به وزن کم بر روی سطح آب قرار گیرد و تفریحی منحصر به فرد را برای کودکان مهیا سازد. به همین خاطر است که در گذر زمان از بین نمی رود و خاصیت به خصوصی دارد. مبل بادی سبک می باشد و به راحتی قابل حمل و نقل و جا به جایی است از این رو قابل استفاده در فضاهای مختلف و آب و هوای گوناگون می باشد. علاوه بر داخل منزل از این محصول در خارج از منزل نیز استفاده می شود و برای افراد شرایط مناسبی را فراهم می سازد. برای کسب اطلاعات بیش تر با ما همراه باشید.


برخی از ویژگی های محصول

مبل بادی به شکل ببر می باشد و برای کودکان طراحی و تولید شده است. این محصول از یک بخش نشیمن و یک بخش تکیه گاه تشکیل شده است که تکیه گاه آن را طرحی از ببر تشکیل داده است. این بخش می تواند علاوه بر تکیه گاه بودن به عنوان یک عروسک بادی نیز عمل کند و برای کودکان جذاب باشد. در واقع تمامی زیبایی های این محصول خاص برگرفته از طراحی فانتزی آن است که در همان طرح ببر محسوب می شود. این طرح ها رنگی ثابت دارند و در گذر زمان از بین نمی رود. از دیگر ویژگی های بدنه می توان به سبک بودن و راحتی حمل آن اشاره کرد. محصول مورد نظر دارای بدنه ای بادی می باشد که داخل آن خالی از هر وسیله ای است. به همین دلیل خود کودکان به تنهایی نیز قادر به حمل و نقل و جا به جایی محصول خواهند بود و می توانند آن را مداوم جا به جا کنند. علاوه بر آن برای نگه داری از مبل بادی و به همراه داشتن آن در مسافرت ها می توان بدنه را به طور کامل تخلیه نمود و آن را به ابعاد کوچکی تقسیم کرد. از این رو مناسب ترین گزینه برای به همراه داشتن در مسافرت ها محسوب می شود.


دوام محصول

این مبل بادی از رویه ای با جنس پلاستیک فشرده پی وی سی تشکیل شده است که دارای ضخامت بسیار بالایی است و دارای قابلیت ضد آب می باشد. یعنی می تواند از نفوذ آب به داخل بدنه بادی خود جلوگیری کند. در زمانی که آب به داخل محصول وارد شود کارایی آن از بین می رود و دیگر قادر به استفاده نخواهد بود. با این وجود از مبل بادی بر روی سطوح آب های آرام نیز استفاده می شود و برای کودکان تفریحی خاص و جدید را ایجاد می کند. با توجه به سبک بودن بدنه و ضد آب بودن آن این کارایی به بهترین شکل انجام می شود و می تواند این شرایط را ایجاد نماید.


مراقبت از بدنه

کودکان در زمان بازی ممکن است محصولاتی که دارای نوک تیز هستند را به بدنه نزدیک کنند و یا آن ها را برخورد دهند. در این حالت امکان سوراخ شدن بدنه زیاد است و شما شاهد خرابی محصول خواهید بود. از این رو می بایست از نزدیک کردن چنین اشیاء به بده خودداری کنید تا شاهد از بین رفتن محصول نباشید. علاوه بر این موارد در زمان نصب مبل بادی در فضاهای باز نباید آن را بر روی سطوح بکشانید. چرا که با این وجود کف محصول سوراخ می شود و دیگر قابل استفاده نخواهد بود. در صورت آسیب های جزئی می توانید از برچسب تعمیرات استفاده کرده و به ترمیم محل بپردازید.


خرید

مبل بادی کودک طرح ببر با قیمت ارزان در فروشگاه اینتکس تهران وجود دارد که با مراجعه به سایت می توانید آن را خریداری نمایید.

نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
75 کیلو گرم
طول
84 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
71 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرج چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره کودک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...