مبل بادی یک نفره چند کاره

کد intex 68565

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 140 کیلو گرم
  • طول: 128 سانتی متر
  • عرض: 105 سانتی متر
2,640,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره چند کاره در تنها نمایندگی فروش محصولات بادی intex و بست وی با قیمت ارزان در ایران با قیمت ارزان در ایران

مبل بادی یک نفره چند کاره محصولی متفاوت در میان سایر مبل های بادی که از ارگونومی بسیار شیک و کربردی ای ساخته شده است . محصولی که جنس بدنه ای ساخته شده از نوع PVC با روکش مخمل داشته و به دلیل مواج بودن سطح آن دو قابلیت ضد تعرق و طبی بودن را به ارمغان می آورد . این مبل بادی قابلیت تبدیل به تشک بادی و کاناپه بادی را داشته و می توان برای تمام سنین استفاده نمود . این محصول با توجه به نشیمنگاه بسیار نرم و راحتی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه نمایید . شما این محصول را با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید و در صورت داشتن صوال و یا مشکل با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

مبل بادی یک نفره چند کاره از سری محصولات با کیفیت و زیبای شرکت اینتکس می باشد که بهترین جایگزین برای مبل های چوبی راحتی می باشد . این محصول دارای بعاد و وزن بسیار مناسب می باشد که شما می توانید از آن در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار استفاده نمایید . طراحی این محصول به گونه ای می باشد شما می توانید به عنوان مبل و تشک استفاده نمایید . بدنه این محصول از دو قسمت چرمی و مخمل تشکیل شده است که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد به همین جهت این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف ی باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر ضد تعریق می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت شما می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید . این محصول را می توانید به کمک یک پمپ باد برقی و یا دستی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . این محصول با توجه به نرمی و راحتی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه نمایید . مبل بادی یک نفره چند کاره دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که فروشگاه اینتکس برای رضایت بیشتر مشتریان بروی محصول خود قرار داده است تا شما بتوانید یک خرید مطمئن را انجام دهید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . در ادامه این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی این مبل بادی بپردازیم ...

جنس بدنه : 

بدنه این محصول از جنس مخمل و چرم مصنوعی سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر وزن بالا و فشار می باشد به همین جهت این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت شما در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . 

طراحی و ارگونومی ساخت : 

مبل بادی چند کاره دارای طراحی بسیار شیک و مدرن می باشد . این محصول دارای سطح مواج می باشد که باعث طبی شدن این محصول می شود و شما می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید . این محصول از سه قسمت متصل به هم تشکیل شده که در زمان باز شدن به شکل تشک می شود و باعث راحتی بیشتر این محصول می شود . این محصول در رنگ مشکی و ساده تولید شده است به همین جهت این محصول مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است . 

ابعاد و وزن : 

این محصول دارای ابعاد ( طول : 128 سانتی متر ، عرض : 105 سانتی متر ، ارتفاع 66 سانتی متر ) می بااشد که بسیار منساب برای استفاده در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار به راحتی استفاده نمایید . مبل بادی چند کاره دارای وزن بسیار مناسب می باشد که برای شمسا این شرایط را فراهم می کند که به راحتی با خود حمل نموده و در مکان های مختلف از آن استفاده نمایید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت : 

برای راه اندازی این محصول باید مبل را از داخل بسته بندی خارج کرده و بریو یک سطح صاف قرار داده و از دریچه های بادی که بروی محصول تعبیه شده به کمک یک پمپ باد برقی و یا دستی در کمترین زمان ممکن باد کرده و سپس در سوپاپ های آن را ببندید تا باد از آن خارج نشود . برای مراقبت و نگهداری این محصول می بایست محصول خود را از اشیا نوک تیز دور نگهداری کنید و همچنین از پرش و جامپینگ بروی محصول کاملا خودداری نمایید تا صدمه ای به مبل وارد نشود . 

جمع بندی : 

مبل بادی چند کاره یکی از محصولات با کیفیت و زیبای شرکت اینتکس می باشد که بسیار زیبا و جذاب می باشد . بدنه این محصول از جنس مخمل و چرم می باشد که بسیار مقاوم در برابر وزن بالا و ضربه می باشد به همین جهت این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . . از این محصول می توانید در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار استفاده نمایید . این محصول دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت در زمان استفاده از این محصول حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . این محصول را می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید .

نوع
خانگی
تحمل وزن
140 کیلو گرم
طول
128 سانتی متر
عرض
105 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
مخمل
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
پمپ دستی کوچک
نوع مبل
یک نفره نوجوان و بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 4.3 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای سنین بالای 10 سال
دارای سطح موازی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...