کاناپه بادی تخت خواب شو تاج دار اینتایم

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 164 سانتی متر
  • ارتفاع: 74 سانتی متر
2,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تخت خواب شو تاج دار اینتایم محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمتی ارزان و مناسب در تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران عرضه می گردد .

کاناپه بادی تخت خواب شو تاج دار اینتایم کاناپه شیک و با قیمت مناسب دارای کیف حمل و نقل دارای برچسب تعمیرات از این کاناپه بادی دو نفره تاجدار میتوان در اتاق نشیمن ، اتاق خواب ، مسافرت ، و ... استفاده کرد از ویژگی های این کاناپه بادی تاجدار میتوان به ، سبک بودن ، کم حجم بودن ، و قابل حمل بودن آن اشاره کرد که میتوانید آنرا حتی در یک کوله پشتی کوچک هم حمل و نقل کنید . بدنه این محصول از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد به همین سبب این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . این محصول را می توانید با یک پمپ باد برقی و یا دستی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . کاناپه بادی دو نفره دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید کاناپه بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . 


کاناپه بادی تاج دار

کاناپه بادی تاج دار یک محصول چشم نواز و سلطنتی بوده که هم اکنون در سایت اینتکس تهران قابل خریداری و دریافت می باشد . اگر قصد خرید این محصول را دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را به طور کامل مطالعه کرده تا نکات مثبت و منفی آن به طور کامل آشنا شوید و از خریدی که می خواهید انجام دهید ، اطمینان حاصل فرمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول همانند مبل های سلتنطی بوده و به صورت تاج دار طراحی و ساخته شده است که به رنگ مشکی براق بوده و به همین سبب جذابیت این محصول را دو چندان کرده است . از نمای بالا این محصول به صورت مستطیلی شکل مکان منزل شما را اشغال می کند ، همچنین بدنه آن به صورت مواجی شکل طراحی و ساخته شده است که به همین دلیل ضد تعرق بوده و در هنگام نشستن و استفاده از آن ، باد از میان لایه های مواجی عبور کرده و جلوی تعرق بدن شما را خواهد گرفت .

جنس بدنه

جنس و کیفیت یک محصول همیشه در اولویت خریداری یک محصول توسط مشتری می باشد ، به همین دلیل کمپانی های معتبر و جهانی سعی بر این داشته اند تا محصولاتی که طراحی و روانه بازار می کنند ، در وهله اول دارای کیفیت و مقاومت بالایی باشد . جنس بدنه این کالا از pvc طرح چرم بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالیی نظیر ساییدگی و ... می باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این مبل بادی به ترتیب به این شرح است : طول : 210 سانتی متر ، عرض : 164 سانتی متر ، ارتفاع : 74 سانتی متر ، تحمل وزن : 190 کیلو گرم و در نهایت وزن این محصول 7 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و همراه با ساک حمل ، می توانید آن را به آسودگی حمل و یا جا به جا بکنید .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این کالا تنها شما احتیاج به یک پمپ برقی و یا دستی دارید تا آن را درون محفظه این مبل قرار داده و در عرض دو الی چهار دقیقه محصول خود را باد ، و راه اندازی بکنید که به همراه این محصول موجود می باشد ، همچنین قابل ذکر است که برای جمع کردن این مبل بادی می توانید از طریق همان محفظه ، اقدام به خالی کردن باد این محصول بکنید . در خصوص نگهداری بادی ذکر شود که به هیچ عنوان کسانی جمع وزنشان از 190 کیلو گرم بیشتر می باشد از این مبل بادی استفاده نکنند ، همچنین وسایل تیز را به آن نزدیک نکنید تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود و محصولی با طول عمر بالایی را داشته باشید . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا اسیبی بوجود آمد شما می توایند در قدم اول آن را با برچسب تعمیرات تعمیر بکنید ، همچنین می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

کاناپه بادی تاج دار یک محصول زیبا و سلتنطی بوده که دارای تاج می باشد و رنگ آن مشکی براق است به همین دلیل بسیار چشم نواز و خاص طراحی و ساخته شده است . جنس بدنه این محصول از pvc بطرح چرم بوده که دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالایی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
طول
210 سانتی متر
عرض
164 سانتی متر
ارتفاع
74 سانتی متر
تحمل وزن
190 کیلوگرم
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
---
نوع پمپ
---
نوع کاناپه
سایر ویژگی ها
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...