کاناپه بادی جدید دو نفره تخت خواب شو اینتکس

کد intex 68566

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 231 سانتی متر
  • عرض: 193 سانتی متر
  • ارتفاع: 71 سانتی متر
5,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی جدید دو نفره از سری محصولات جدید شرکت اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی و کاناپه بادی دو نفره

کاناپه بادی جدید دو نفره مدل intex 68566 از سری محصولات جدید شرکت بزرگ اینتکس می باشد که این شرکت تجربه بسیار زیادی در ساخت انواع محصولات بادی دارد و توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. این کاناپه بادی در نوع خانگی طراحی و تولید شده است و دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد ، طول این کاناپه 231 سانتی متر ، عرض آن 193 سانتی متر و ارتفاع این کاناپه بادی جدید 71 سانتی متر می باشد. با توجه به این ابعاد این کاناپه تحمل 231 کیلوگرم آب را دارد. جنس رویه و جنس بخش کناری این محصول بادی از پی وی سی مخملی و جنس کف آن از پی وی سی دولایه می باشد که باعث مقاومت بیشتر این محصول می شود.این کالا بهترین کاناپه بادی تشک شو در بین محصولات دیگر است . این محصول کاملا جیر بوده و از نظر ضد تعریق بودن کاملا مورد تایید است . این محصول کاملا متفاوت بوده از این جهت که سه تکه میباشد و میتواند طول نسبتا بیشتری نسبت به سایرین داشته باشد . همچنین این محصول ساخت 2016 میباشد . پل های داخلی این محصول از الیاف ابریشم تعبیه شده است که دوام و طول عمر آن دو چندان میشود . به همراه این کالا یک پمپ دستی ارائه میدهیم که شامل دو سال گارانتی میباشد . همچنین در پک این محصول یک برچسب تعمیرات رایگان قرار داده شده جهت استفاده در زمان هایی که تخت خواب آسیب میبیند . برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های ذکر شده در سایت تماس حاصل فرمایید و این کالا را با بهترین قیمت و کیفیت از تنها نمایندگی رسمی اینتکس در ایران خریداری نمایید . همچنین میتوانید علاوه بر سفارش اینترنتی سفارش تلفنی نیز داشته باشید . شرکت اینتکس برای این محصول 48 ساعت مهلت تست در نظر گرفته است . 

کاناپه بادی جدید دو نفره تخت خواب شو اینتکس از محبوب ترین و با کیفیت ترین کاناپه های بادی می باشد که می توانید در بازار محصولات بادی آن را در اختیار داشته باشید . این کاناپه بادی دارای قابلیت تبدیل شدن به تخت خواب نیز است و به همین رو در واقع با یک تیر چند نشان می زنید . این کاناپه دارای سه تشک بادی می باشد که به هنگام استفاده به صورت کاناپه در زیر هم جمع می شوند و تشکیل نشیمنگاه را می دهند ، اما به هنگامی که می خواهید از این محصول به صورت خوابیده استفاده کنید این تشک های نشیمنگاه به صورت باز شده در می آیند و کنار هم قرار می گیرند که از این رو طول کاناپه به 231 سانتی متر می رسد و می توانید به صورت خوابیده از آن استفاده کنید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا این محصول کاربردی را مورد نقد و بررسی قرار دهیم تا اطلاعات مفیدی را به دست آورید پس بهتر است اگر قصد خرید کاناپه بادی تخت خواب شو را دارید در ادامه این مسیر همراه ما باشید .

در بخش پشتی این کاناپه یک عدد تکیه گاه بلند تعبیه شده است که به صورت کاملا بادی است و کمر را به خوبی در بر میگیرد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت دچار کمر درد نشوید و خستگی به بدن شما دست ندهد . این کاناپه دارای رویه ای مواج می باشد که به صورت موازی در آمده است و شیارهای موجود بر روی نشیمنگاه باعث می شود تا گردش هوای مطلوبی میان بدن انسان و سطح کاناپه به وجود بیایید که این امر از تعریق بدن به خوبی جلوگیری می کند . جالب است بدانید که این نوع شیارها در تکیه گاه و همچنین تمامی قسمت های کاناپه پیاده سازی شده است . اما دسته های تعبیه شده بر روی کاناپه از نوع جیر می باشند تا بسیار نرم و راحت هستند و بر روی هر دوی آن ها می توانیم نگهدارنده بطری نوشیدنی را مشاهده کنیم که لذت نوشیدن یک آب میوه خنک را به شما هدیه می دهد و دیگر نیاز به میز های جلوی مبلی ندارید .

مواد اولیه ای که در ساخت این کاناپه بادی به کار گرفته شده است از نوع پی وی سی می باشد . البته باید گفت که پی وی سی نیز دارای مدل های مختلف می باشد که هر کدام از آن ها با قرار گرفتن در بخش های مخصوص خود در محصولات بادی می توانند عملکرد مطلوبی داشته باشند . به عنوان مثال رویه این کاناپه که در تماس با بدن انسان است ، ساخته شده از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که بسیار  سازگار با پوست بدن است و به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد به هنگام تماس با بدن هیچ گونه خراشی بر روی پوست ایجاد نمی کند . جنس کف این کاناپه بادی ساخته شده از پی وی سی چرمی دو لایه می باشد تا به راحتی بتواند فشارهای بالای افراد استفاده کننده را مهار کند . به همین ترتیب است که ظرفیت این کاناپه دو نفره در نظر گرفته شده است .

ظرفیت دو نفره این کاناپه بادی به صورت استاندارد قابلیت نگهداری وزن افراد تا 230 کیلو گرم را دارد که برای نگهداری دو نفر بزرگسال ایده آل می باشد . همچنین وزن این محصول به بالغ بر 8 کیلو گرم است که جا به جایی را برای شما بیش از پیش راحت تر کرده است . برای باد کردن این کاناپه بادی باید از پمپ باد دستی استفاده کنید ، پمپ بادی که چه به صورت برقی و چه به صورت دستی باشد قابل متصل شدن به دریچه های تعبیه شده بر روی کاناپه است . برای راه اندازی این کاناپه بادی مدت زمان پنج دقیقه ای را نیاز دارید و در این مسیر کار سختی پیش رو نیست . همچنین به همراه این محصول یک عدد برچسب تعمیرات نیز برای شما ارسال می شود که در مواقع لزوم می توانید از آن استفاده کنید . برای خرید کاناپه بادی تختخواب شو اینتکس می توانید همین حالا سفارش خود را از طریق فروشگاه اینتکس تهران به ثبت برسانید .

نوع
خانگی
طول
231 سانتی متر
عرض
193 سانتی متر
ارتفاع
71 سانتی متر
تحمل وزن
200 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
---
نوع کاناپه
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 8.1 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه موازی
ضد تعرق و طبی
قابلیت تبدیل به تخت،مبل و تشک دو نفره
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...