کاناپه بادی دو نفره چند کاره زرشکی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 193 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 64 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره چند کاره زرشکی محصولی جدید با رنگ خاص با ویژگی های منحصر به فرد

کاناپه بادی دو نفره چند کاره زرشکی محصولی جدید از سری محصولات شرکت بزرگ اینتایم که در رابطه با تولید انواع محصولات بادی تجربه بسیاری دارد و اینتکس تهران نیز نمایندگی فروش محصولات این برند بزرگ را برعهده دارد. کاناپه بادی در هر نوعی محصولی بسیار کاربردی است و برای راحتی افراد طراحی شده است ، کاناپه بادی دو نفره چند کاره زرشکی نیز یکی از چندین محصول موجود در بازار می باشد که با توجه به ویژگی هایی که دارد توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. این کاناپه بادی دو نفره تخت خواب شو در نوع خانگی طراحی و تولید شده است و ابعاد مناسبی نیز برای استفاده دو نفر دارد. طول این کاناپه دونفره 193 سانتی متر ، عرض این کاناپه 152 سانتی متر و ارتفاع آن 64 سانتی متر می باشدکه با توجه به همین ابعاد این کاناپه بادی دو نفره چند کاره زرشکی دارا تحمل وزنی برابر 200 کیلوگرم می باشد که در نوع خود یک ویژگی منحصر به فرد می باشد . 

کاناپه بادی دو نفره چند کاره زرشکی

کاناپه بادی دو نفره چند کاره زرشکی محصولی جدید و به روز می باشد که طراحی بی نظیر و خاص نیز داشته و می تواند جزو محبوب ترین محصولات اینتکس محسوب گردد. این کاناپه بادی ظرفیت دو نفره دارد و با ابعاد مناسب برای این تعداد مهیا شده است و طراحی آن نیز به سبک کلاسیک بوده و می تواند در منزل نیز استفاده شود. علاوه بر آن از کاناپه های بادی که قابلیت تخت خواب شدن را دارند در ویلا ها و باغ ها استفاده می شود و در این گونه محل ها شرایط را برای استراحت های روزانه و یا اقامت در شب آماده می سازد. خرید این محصول نیز در مقایسه با محصولات مشابه مقرون به صرفه می باشد. به طوری که با پرداخت هزینه ای اندک می توان محل مورد نظر را از وسایل طبی و راحتی مجهز کرد. با این وجود اگر قصد خرید چنین محصولی برای منزل را دارید نیز می توانید آن را تهیه کرده و در اتاق نشیمن منزل قرار دهید. برای کسب اطلاعات بیش تر در این باره با ما همراه باشید.


استفاده در ترکیب دکور منزل

همان طور که گفته شد زیبایی ظاهری جزو نکته های مورد اهمیت در وسایل می باشد که می تواند آن ها را قابل استفاده در محل های مختلف کند. اگر محصولی دارای ظاهری خاص و زیبا باشد در منزل نیز به راحتی استفاده می شود و بر اساس رنگ نیز انتخاب شده و در دکور به کار می رود. کاناپه بادی نیز از این دسته از محصولات است که با داشتن ظاهری آراسته و شکیل می تواند در نشیمن منزل و یا در مقابل تی وی قرار بگیرد و برای تماشای فیلم و یا مطالعه محلی راحتی و طبی باشد و افراد را در حالت آرامش قرار دهد. کاناپه بادی دارای رویه ای به رنگ زرشکی است که قابل تغییر می باشد و بر این اساس انتخاب می شود. رویه آن طرح گرم بوده و با داشتن شفافیت زیاد می تواند زیبایی را به منزل شما بیاورد و در دکور خانه به کار گرفته شود.


تا کردن آسان محصول

از آن جایی که کاناپه بادی قابلیت تاشو بودن دارد و می تواند بخش های زیرین آن تا شود و بر روی هم قرار بگیرد این محصول نیز به همین شکل طراحی شده است و دارای نشیمنی دو تیکه می باشد. در زمانی که قصد استراحت و خوابیدن را دارید این قسمت از هم باز می شود و می تواند در محل تشکیل تخت خواب بادی را بدهد. بخش های به هم متصل از طریق بند و بست هایی به هم متصل هستند به طوری که در صورت حرکت محصول از هم باز نمی شوند و می توانند در کنار هم برای مدت زمان طولانی وجود داشته باشد. این بخش ها در صورتی که به تخت خواب بادی تبدیل شوند می توانند در امتداد هم قرار گرفته و تشکیل محصول مورد نظر را بدهند. به این طریق در زمانی کوتاه شما شاهد تبدیل شدن محصول به تخت خواب بادی می باشید که در زمان نیاز نیز جمع آوری آن به همین سادگی خواهد بود.


ارتفاع نشیمن برای راحتی

در محصولات طبی ارتفاع از سطح زمین نقش مهمی دارد و باعث راحتی و آرامش افراد می شود. این ارتفاع در محصول مورد نظر به میزانی است که پاها بتوانند در حالت تعادل و راحتی قرار بگیرند و آسیبی به ستون فقرات وارد نشود. به همین دلیل در زمانی که به تخت خواب بادی نیز تبدیل می شود می تواند این سطح را با زمین حفظ کند و به این گونه از کمر درد نیز جلوگیری شود. برای راحتی بیش تر افراد سطح نشیمن دارای فرورفتگی می باشد که در طراحی آن لحاظ شده است. این نوع طراحی در تمامی محصولات طبی وجود دارد تا افراد بتوانند در طولانی مدت در حالت مناسبی از محصول استفاده کنند و خسته نشوند.


خرید

در صورت تمایل به خرید کاناپه بادی تخت خواب شو دو نفره چند کاره زرشکی به شرکت بزرگ اینتکستهران مراجعه کنید.

نوع
خانگی
طول
193 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
تحمل وزن
200 کیلو گرم
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
نوع کاناپه
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه موج دار
طبی
قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...